понедељак, 17. април 2017.

Dekoracija uskrsnjih jaja

Obozavam uskrs ili vaskrs,kako god vise volite,naravno najvise zbog divnih sarenih jaja i razne dekoracije.
Kao i svake godine i ove sam takodje imala tu cast da bas ja sarenim jaja.Na moju srecu radila sam to cak dva puta:
Jednom kod oca

i jednom kod majke.

Za razliku od vecine ja ne koristim ni farbu ni lukovinu,ili sta god da drugi koriste i da farbaju cela jaja,isto tako ne stavljam nikakve biljke na jaja,ne bi li dobila taj oblik.Ja ih bukvalno saram,crtam po njima,ili kako bi neko rekao igram se.

Naravno,za ovakvu vrstu ukrasavanja jaja bolje je da su bele boje,mada ne ispadnu losa ni ona zuckasta jaja,ali boje nisu sve bas najjasnije i gube onu zeljenu nijansu.
Ja sam nedavno na internetu procitala jedan savet kako da se izbele jaja pa sam pokusala i sama to da uradim i uspela sam.
-Naima,poredjaju se jaja u serpu i zatim se sipa sirce isto onoliko koliko se sipa i voda.Dok se kuvaju jaja stvara se pena koju treba skidati kasikom.U pocetku ta pena je bela,a zatim postaje brankaste boje.Kad su jaja skuvana ohlade se i polako operu sa nekim sundjerom (samo pazljivo,jer na ovaj nacin ljuska se istanji,pa lakse dolazi do pucanja).Kako se suse jaja postaju belja.Naravno dobro bi bilo prvo ih malo prebrisati krpom.


Kada su mi se jaja sasvim osusila i ohladila presla sam na sarenje.
Za to sam koristila:
-Novinu,koju sam stavila kao podlogu.
-Flomastere
-Lepak sa sljokicama
-Sljokice za nokte
-Lakove za nokte,beli,rozi,bedz i providan,kojim sam premazala pojedina jaja kako bi caklila i dobila prelakiran efekat.
-Obican lepak
-Prirodne cvetice


I onda sam malo pustila masti na volju,a malo sam,priznajem i uzimala neke ideje sa interneta ili raznih casopisa.

Sve u svemu,ispalo je ovako



Нема коментара:

Постави коментар

Manipulatori-ucenjivači.Kako da ih pobedite?

Nažalost manipulatora ili ucenjivača uvek je bilo u svim sferama života.Nekada smo ih svesni, odnosno ucenjivač nas svesno ucenjuje nečim d...